Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


m.bali87 irta:
1,3 mjet, fogy a hűtővizem, mi lehet a baj?
macika4665 irta:
t-jet 1-es 2-es fokozatbankicsit lomha.Találkozott valaki ilyen problémával?
pacsiba60 irta:
Polenszür
macika4665 irta:
olyan kérdésem lenne középkonzola fütéskapcsolo mogott elment a világítás.Sötétben matatok a kapcsolo után mert kiment az égője hol lehet ezt kicserélni vagy mekkora munka a szétszedése
krizoo irta:
Szaisztok!Segítség kellene,van egy 1.3-as grande puntom diesel.Hidegen csak nehezen indul,ha bemelegszik és leállítom már nem indul be csak tolásra.azt mondák cseréljem ki a magasnyomású szivattyút, kicseréltem, nem lett jó.majd cseréltem nyomásérzékelő szenzort mert a azt mondta a szerelő, hogy 100 %ra ez a hibája, kicseréltem,nem lett jó. mi lehet a gond???

Összes üzenet megtekintése (213)
Legutóbbi képek
Nincs kép!
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
CANCHECK avagy a nagy büdös 10 forintos spórolás
- csütörtök 06 január 2011
szerzõ: Wizard Szerzõk listája Nyomtatás tartalom
kategória: Szerelési Kisokos
Hozzászólás: 0
Megtekintés: 15294
nincs értékelés -

Előre is elnézést a képek minőségéért, akkor csak teló volt nálam, késöbb meg már nem akartam szétszedni újra a "rendszert"! Aki nem meri megcsinálni és/vagy tudja magáról hogy béna az inkább ne csinálja meg, vigyel hifisnek 5-10.000 ft között megcsinálják!

Ez az írás azoknak szól, akik annó nem kértek-vettek-kaptak gyári fejegységet az autójukba...
Csak ugye a papír szerint "rádió előkészítést"
amivel bármilyen másik rádió megy, kivéve a mi gyári blaupunktunkat.

Ugyanis a mi gyári blaupunkt (direkt kisbetű, nem érdemli meg a nagy  betűt)
A CAN-BUS "hálózaton" kommunikál és észleli ha új autóban van.

Na most ehhez 2 vezetéknek kellene benne lenni az isocsatiban, de nincs, mert FIAT-ék szerint ha nem kellett akkor a gyári rádió akkor késöbb se kelljen, meg amúgyis spórolunk így, autonként, 0,000000000000007 eurócentet!

Szükséges eszközök

Éles szike
szigszalag (igényeségeden múlik a szine, én maradtam a feketénél)
Igényeseknek érvéghüvely és kombifogó
Valamilyen 2 eres kábel
Én 0,75-ös hangszóró kábelt használtam, ebből olyan jó 1-1,2 m kell.

És ennyi...

Rádión ugye rajta h melyik pont mi, de akién nincs annak itt van az alábbi ábra.
[size]

LINK

ÁM MINDEZEK ELÖTT AKSI SARUT LEVESSZÜK!


Nekünk a CAN-A és a CAN-B - kell útolagosan bekötnünk.

Ehhez ugye a két vezetéket megkoppasztjuk és bekötjük hátul a rádió megfelelő helyére, (lásd kép fentebb, én itt érvéghüvelyeltem, de lehet még forrasztani, illetve csak simám szigszalagolni is) majd szépen elvezetjük mögötte, a műszerfal mögött, egészen a bal térdnél található kis bizti tábláig. (illetve hagyhatod kint is, ha neked úgy tetszik! )





Itt jó formán MINDEGY, hogy melyik vezetékre csatlakozunk, mert a kapcsolási rajz szerint, mind egy helyre fut és egy helyről indul én egy lilát és egy feketét csapoltam meg..





Tehát a szikével ezt is megkoppasztjuk és a hátul elvezetett újonnan behúzott "rádió" vezetékkel összekötjük...



Itt még nem szigszalagolunk, hanem aksi sarut visszarakjuk és ellenőrizzük a rádiót h mit ír ki...
Ha még mindig csak a
CANCHECK-ET.



Akkor...
1, Nem jól kopasztottál, étsd, nagyon pici a felület és nem érintkezik rendesen..

2, Rossz a polarítás, cseréld meg a vezetéket... csak itt az "ecu"-nál..

Természetesen a javítást szintén, áram nélkül végezzük...

Ha pedig minden jól sikerült elsőre, akkor kb 2 mp
CANCHECK után felfedezi a rádió hogy nem jó helyen van, máris kéri a kódot, amit ugye a rádióval együtt megvettél.

Ha nem kaptál ilyet, akkor
1, Kérhetsz új kódót és/vagy kisütheted a rádiót 5-10.000 ft-os téma. Vagy ha nagyon jó vagy valamelyik márkakerben, talán kiadják.


2, Addig "warezolsz" ameddig ...... ezt is meg lehet csinálni, de ez nagyon-nagyon csúnya dolog, és különben sem, meg amúgyis, meg én se nem ajánlom, csupán csak csúnya gonosz emberektől hallottam olyat, aki már látott ilyet, de amúgy sem szabad! Értem???



A kódot a megfelő számmal tudod beütnit, tehát ha 1234 a kódod, akkor a numerikus gombokat megnyomod 1-2-3-4 ...

A rádió automatán lép a következő üres helyre, és az utolsó begépelése után, automatán már indul is a rádió...
Ha helyes a kód!





Nos, ezek után már csak a pepecselés része maradt,leszigszalagolni a megfelő csatlakozásokat, elpakolni a szemetet, visszavinni mindent a helyére, és beállítani a kedvünkre a rádiót..

Nagy csodákat ne várjatok tőle, nem egy tesztgyőztes, de a célnak megfelel, és jobb mint a CANCHECK!



!!!MINT MINDIG, ÚGY MOST IS, EHHEZ SEM VÁLLAL SEM A SZERZŐ, SEM HONLAP ÜZEMELTETŐJE SEMMILYEN FELELŐSSÉGET SE, HA VALAMIT ELRONTOTTÁL AZ A TE HIBÁD!!!

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be, vagy kattints ide a regisztrációhoz
Hirdetés
 

http://dexterpc.hu/

 

A honlap szabadon terjeszthető, de csak Forrás megjelöléssel!

Ennek értelmében Tilos, az itt megjelent írásokat/képeket, sajátként felhasználni, tovább eladásra kínálni!

Az otthoni "szerelgetésekkel" esetlegesen bekövetkezett károkért, sem a Honlap Tulajdonosa, sem a Cikk Írója/Írói nem vállalnak semmilyen felelősséget!

Mindenki a maga felelősségére kezdjen bele a kocsija házi javításának...
De megnyugodhattok általában egy Fiat "Szag"-Szervízben nagyobb kárt tudnak csinálni, mint Te a laikus otthon!